سرلشکر باقری:

ببینید | نیروی دریایی سهم مهمی در قدرت بازدارندگی پایدار دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان به نیروی دریایی ارتش: به حمدالله با همه کشورهای ساحلی دریای خزر روابط دوستانه و همه‌جانبه نظامی داریم. از این تریبون و از مراسم امروز پیام صلح و دوستی را مجدد به این کشورها اعلام می‌داریم.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۶۰

این ناوشکن و سایر توانمندی‌های ما و نیروی دریایی در شمال کشور در خدمت آرامش و تامین امنیت ناوگان‌های تجاری، مقابله با تروریست‌ها و حوادث احتمالی آینده طراحی شده است.

تعداد بازدید : 10


قدرت بازدارندگی و امنیت پایدار در گرو توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح است و نیروی دریایی با حضور در دریاها، سهم مهمی در این قدرت و بازدارندگی پایدار و برابر دشمنان بر عهده دارد.
واقعیت دشمنان ما همان است که امروز در غزه می‌بینیم؛ ظلم آشکاری که بر عده‌از زن و کودک روا می‌دارند و آمریکای جنایتکار بدون دریغ از این جنایات حمایت می‌کند.
نه اخلاق نه حقوق بشر و نه موازین بین‌المللی هیچ یک در مقابل این خوی جنایتگری و تجاوزگری قابلیت بازدارنگی ندارد مگر توانمندی بومی و خود اتکای ملت ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
۰
۰
جنگ های آینده در جهان جنگ ناوهای هواپیمابر و تانک و هواپیمای جنگنده و زیردریایی های بزرگ نیست بلکه جنگ رباط ها و پهبادها و شهبادهای کوچک و ارزان قیمت اما با کارایی و فناوری بالا هستند که ضمن کاهش نیاز کشورها به نیروی انسانی و سرباز موجب کاهش هنگفت در هزینه های جنگ و حقوق پرداختی و بیمه سربازان و حفظ جان پرسنل و همچنین افزایش در حجم تولید تجهیزات نظامی، کاهش هزینه های تولید و نگهداری ریز پرنده ها و کاهش فضای نگهداری و کاهش ابعاد پادگان های نظامی خواهیم بود. لذا توصیه می گردد همانگونه که پهبادها و موشکها توانستند جای خالی هواپیماهای پیشرفته را با حجم گسترده و هزینه بمراتب کمتر پر نمایند در بخش کشتی و زیردریایی و تانک و نفربر هم تلاش گردد که از رباتها و شهباد ها استفاده شود تا در هزینه ها صرفه جویی گردد و بر کارایی توان دفاعی کشور افزوده گردد.

نیازمندی ها